Sunday 29 January 2012

Kenapa lelaki hilang minat pada wanita




   

Ini juga punca laki cari lain
 

COMOT
Terdapat wanita yang cantik tetapi comot. Comot ni bermaksud ini boleh jadi melibatkan wajah seseorang wanita itu, penampilannya yang selekeh atau kerja yang dilakukan serta tindak- tanduknya.

CEREWET 

Kata ulama hati wanita terletak pada mulutnya. Oleh itu wanita perlu mengawal percakapannya.

CEMBURU 

Cemburu perlu dalam sesuatu hubungan, tetapi wanita yang terlampau cemburu hingga pasangannya merasa terkongkong akan membawa padah kepada perhubungan mereka. Ini membuatkan lelaki akan rasa diri mereka tidak dipercayai. 

CUAI
Kebiasaan lelaki tidak suka juka pasangannya cuai terutama apabila ia melibatkan masa. Misalnya apabila suami menetapkan keluar jam 3 tetapi pada masa yang ditetapkan isteri masih sibuk bersiap, ini akan membuatkan mereka benci kerana situasi itu. Kadangkala tidak menutup aurat dengan sempurna juga turut disifatkan sebagai cuai dalam mentaati perintah agama. Sebahagian lelaki sensitif dalam soal begini.

CELUPAR 

Menurut Dr. fadzilah, wanita yang cantik akan kelihatan hodoh jika mulutnya celupar.

CABUL

Bermaksud keji dari segi perangai sehingga seseorang wanita itu langsung tidak malu. Misalnya bergaul bebas dengan lelaki yang bukan mahram tanpa menghirau batas pergaulan.

CABAR

Lelaki mempunyai ego mereka tersendiri. Jadi mereka tidak suka dicabar terutama sekali oleh wanita. Wanita perlu tahu batas tindakan mereka agar lelaki tidak rasa tercabar.

No comments:

Post a Comment