Monday 12 December 2011

Ingin menjadi GADIS IDAMAN para lelaki?

                


>> MENJADI LEBIH FLEKSIBEL
     Kebanyakan para lelaki bebas daripada drama ( seperti yang berlaku pada sekelompok perempuan ) keraan lelaki lebih spontan dan tidak terlalu mengambil sesuatu benda kecil sebagai 1 yang serius . lelaki cukup selari melakukan sesuatu secara rawak . sebagai contoh  , jika mereka sudah sepakat untuk mengadakan sesuatu aktiviti adalah tidak mustahil sekirannya perancangan tersebut dibatalkan pada saat - saat akhir . perhubungan sepatutnya menjadi perkara yang menyeronokkan dan sesuatu yang perlu dirancang sehari ke sehari . kamu haruslah menyerap segala yang mungkin dan menjadi lebih feksibel.


>> TAHU BERGURAU
     Seseorang gadis yang terlalu serius semestinya akan terus dijauhi oleh para lelaki . apa salahnya sekali sekala kamu menunjukkkan sifat kamu yang berlainan seperti berjenaka dan bergurau ? lelaki cukup tertarik pada gadis yang mempunyai sense of humor yang tinggi ., pandai berseloroh serta tidak mengambil sesuatu gurauan itu sebagai sesuatu yang serius . lelaki menyukai ideologi di mana di merasakan sifat seseorng perempuan itu adalah sama seperti dirinya juga. pada dasarnya , jika kamu mempunyai personaliti yang menarik tentunya kamu akan disenangi oleh banyak pihak.


>> MENJADI LEBIH AKTIF
      Lelaki mana yang tidak sukakan cabaran dan gemarkan sukan ? senang cerita lelaki mahu kekal aktif dengan melakukan pelbagai jenis aktiviti . apa salahnya sesuatu aktiviti yang baru ditambah dengan rutin temu janji biasa kamu ?
contohnya menonton wayang , makan dan kemudianya bermain go-kart . pendek kata , jika lelaki yang menjumpai gadis yang gemar bermain futsal , tentunya mereka akan rasa teruja.


>> TUNJUKKAN KAMU PRIHATIN
     Jarang sekali lelaki akan berkongsi masalah diri atau peribadi pada orang lain .jika mereka memjumpai seseorang yang boleh dikongsi perasaan bersama , nescaya aakn melekatlah dia pada gadis tersebut . perkara - perkara yang mungkin dianggap remeh seperti mendengar masalah , menghantar pesanan rindu dan ucaapn selamat malam sebenarnya turut dihargai sang jejaka . perkara - perkara sebegini membuatkan diri mereka dihargai tanpa merasakan terlalu dikawal atau si kekasih seorang yang mengada - gada .

No comments:

Post a Comment